Saturday 16 January 2010

Dari Blogger ke Computer Supply..

DARI
WaitSeminit.blogspot.com



Dari Blog kini melangkah ke dunia Perniagaan, itu lah yang dilakukan salah seorang blogger Negara Brunei Darussalam yang tidak kurang hebat dengan kreativitinya dan antara blog yang terkenal di negara ini. Blog yang dimaksudkan ialah WaitSeminit.blogspot.com yang kini telah membuka Perniagaan nya sendiri iaitu WaitSeminit Computer Supply dengan bertemakan "be part of cyber community".

Disini anda boleh mendapatkan komputer-komputer yang terbaru dengan mengunakan Genuine Microsoft Windows XP Home Edition, Genuine Microsoft Windows Vista Home Premium dan yang terbaru Genuine Microsoft Windows 7 Home Premium, dan anda juga boleh mendapatkan Projector-Projector terbaru dan PANDA Security Anti-Virus Software dengan harga yang berpatutan. Pembelian juga boleh dilakukan secara pinjaman mengikut syarat-syarat yang telah ditentukan. Untuk maklumat lanjut sila hubungi di talian +673 7142590 atau +673 8862590.

BiarBanar..?? akan sentiasa mendoakan kejayaan WaitSeminit Computer Supply , semoga sentiasa maju jaya dan sama-sama lah kita menyokong WaitSeminit Computer Supply.



No comments: